Wednesday, November 16, 2011

..Bukan Nak Mengate..

12 comments:

bujal X said...

mana aci!! keh keh~

mala said...

tak aci la Aci dapat bilik!

azieazah said...

Untuk Aci Aci buka pintu!

kakcik said...

Aci pun ada bilik, kakcik pula cuma ada bilik air!

PCL said...

aci mmg buat service terbaekk..tu pasala dpt bilik...

cheqna said...

hahahahahaha
kira aci jela =)

kucingorengemok said...

dah lama nak ambik gambar benda ni kat toilet alamanda, tapi ada je orang lalu jadi kita segan, hehehe

miloais said...

aci tu servis apa ye???
eheheheh

jap - iols tag uols ye…

http://miloaiskurangmanis.blogspot.com/2011/11/tag-dari-cik-anaa.html

AzeedA said...

:D komen2 awk org membuat teman tegelak sesorang! mekasih byk ye.. suke!

KOG,
hr kejadian tu ade juge yg lalu lalang.. teman wat selambedek je.. bukannye ngamik gmbor ikut bwh pintu toilet kaannnnnn ;)

uols,
servis le apepe yg pepatut tuuu :D
insyaAllah ade mase iols buat tag tu ye!

Ayl Aziz said...

aku selalu lalu bilik yg berlabel ini dan tak pernah dapat pemahaman yg baik. Aci? Ditujukan kepada aci india tu ke? Tapi skrg dah ramai indon jadi cleaner. Naper tak tukar Bilik Indon Servis? Heheheheheehe

AzeedA said...

itu le kepelikannye beb..
toilet yg seblah mekdi tu takdek pulak label gitu. gamaknye Aci yg telah melabelkan bilik sendiri tu.. Indon lom pandai nk nempah label pintu hehehe ;)

akuzle ayu said...

sungguh tidak aci...huh! (still garu2 kapla sambil pikir aper sbnrnyer yg tukang buat label neh cuba sampaikan)...