Tuesday, November 15, 2011

Hati Kerin(g)

sesi luah-perasaan :
pagi tadi diadakan majlis bacaan yasin & tahlil buat arwah yg meninggal dunia hari jumaat baru2 ni. suami & ibubapa arwah hadir sama.
alhamdulillah majlis berjalan lancar.
seperti kebiasaannye gomen ni, lps mejlis misti makan.
keluarga arwah dijemput duduk di meja jamuan. staf dijemput beratur.
tgh2 beratur tu, ade le segerombolan pakwe2 ni datang nk potong q.
hangin le teman! tapi diam je. yg lg buat hanginnye, memotong q sambil berkata, ' kena makan dulu ni nak gi semayang jemaat!' pastu ketawa ramai2! memangle kebiasaannye bacaan yasin ni dibuat pagi jemaat. kononnye nak bergurau le sambil motong q tu.
sunggoh tak bertempat ok! tolong la hormat sikit keluarga arwah yg tak jauh je dari tempat kejadian potongan tu..
eeee.. sunggoh teman tak bekenan!

6 comments:

bujal X said...

elok ditegur je terus~haih~

kakcik said...

Bak kata bujal.. elok ditegur terus. Kalau kena kat kakcik, mahu kakcik tambah 'bila hari Jumaat, tak pulak korang nak cepat2 ke mesjid!'... ;-)

miloais said...

kalo kena kat iols - memang dah kena sound baik punya tuhhh!
kurang ajar sungguh!

cheqna said...

ouh..kalu ngan cheqna wat macam gitu??memang makan hati r budak2 tu...=)

AzeedA said...

adikbujal, akakcik, puanmilo & cheqna..
eloknye ditegor le kan..
tapi apekan daye teman ni kerani je layaknye..
si tkg buat lawak tu kelayakan eksekutip..
ramei yg jelin kat teman kang... huhuuuu..

akuzle ayu said...

x sensitip langsunggg...