Monday, October 31, 2011

Deme pon nak Jejumpe juge


Pengumumannye kat sini. Mesti meriah kan? Walaupon kat US nun, tapi mesti ramai yg sedunia dtg! Nak nak pulak buat 'potluck' macam kat rumah KakcikSeroja hari tu.. Mesti melimpah-limpah mekanan! Ate mekanan aje yang ingatnye ye hehehe.. Tapi seriyes.. makan berjemaah ni merapatkan hubungan silaturrahim secara tak lansung kan? Yelah amik mekanan, duduk sebelah sape2 je dekat2 mekanan tu.. sambil ngonyel2 tu sembang le dengan orang dok sebelah tu sedap ke idak makannye, sape yang bawaknye, name ape, dok kat mane... Kan?
Oleh sebab itu.. ape kate kite jejumpe kat istana Dato' LF pada 18 Dis 2011 ni.. Teman ni penyegan juge tapi bile dah jumpe kat rumah Kakcik, rase nak jejumpe lagi. Syok! Jom jejumpe :)

8 comments:

akuzle said...

moh2 jejumpe lagikkk...

kakcik said...

Weh..mike kena datang. Kat ghumah teman aghi tu tak sempat nak nyembang pun. Kali ini teman nak jadi tetamu yang boleh nyembang dengan semua oghang (macamle teman ni peramah sangat!). :)

bujal X said...

jumpa akak kat sana nanti~he~~

AzeedA said...

ayu nasikkrabu.. moh kite!

kakcik cayang.. mike tu idok le ghamah tapi mesegheeeeeeeeeeee.. hehehe ;)

bujal bapak ainul.. ye speghetti sedap dilupe jangan ye!

NM02 said...

harap dapat ketemu nnt

[PCL] said...

PCL n mamaD pon nak kesana..insyaAllah kite jmp nanti ye...

AzeedA said...

insyaAllah niezz! leh laga2 pp gebus dgn mak jemah ;)

AzeedA said...

ye insyaAllah PCL.. takde aral jumpe le kite :D