Wednesday, October 5, 2011

Cake Crave! Satiated.. :)

















... presenting latest encounter with yummy-cake-kind...


heavenly redvelvet cake by the Royal Lake Club :D

11 comments:

NM02 said...

bulan depan nak tempah kek angry birds utk syasya... hehehe

Amy Syaquena said...

macam2 jenis kek..sedapnya

AzeedA said...

niezz..
syoknye syasya dpt kek angrybirds! mesti bulat matenye yg dh mmg bulat tu :)

amy..
jemput jamu mate.. :)

mala said...

banyak 'koleksi' kek hang ;-)
ahad ni aku kena buat kek angrybird utk birthday anak jantan aku yg sorang ni. .. ntah jadi ke tak burung tu ...

AzeedA said...

mala..
'koleksi' aku ni imported je beb..
nk dpt hat ayaq tgn aku mintak mahap je lah hehe
all d best ahad ni.. moge bird hang angry enuff!

So Shy Lady said...

weh akk ingat azee yg buek huk aloh...tp mmng giler la tngok kek2 tu smua kan

akk sjak mixer rosak, import gak. hmm nk cari kek angry bird jugaklah

AzeedA said...

hahahaa puan SSL ooii jgn tepedaye.. ;)
sile le jenguk blog puan mala tu, tgk kek angrybird anak jantannye yg menjadik jugak tu.. boleh import dr dapoq hang kan mala kaannnnn..

ibundo said...

banyak nyer kek....
kalau nengok kek, semua nak rasa tapi lepas tu azab nanggung penyesalan macam tak sudah. Kakpah ni pantang tengok kek sedap2...

AzeedA said...

hihi ni 'baleh dondam' tgk mekanan sedap2 kek dapor kakpah tu ah... ;)

kakcik said...

Lambat teman masuk ke sini, baghu pagi ni teman nengok gambo2 kek tu. Mintak sikit. :)

AzeedA said...

kakcik ndakkan yg mane? nnti insyaAllah teman dtg suapkan ngeeheheeee ;)