Thursday, January 19, 2012

Siri KTK - Khamis Tanpa Kata



17 comments:

Kakcik Seroja said...

Minuman herba pun ada konco2nya ya?

Pergi tak ke rumah Ayu nanti? :)

miloais milo said...

ayat2 tu tak bleh blah betul

suku-sakat - adib-beradik - konco2 bagai
hahahahaha

ainnoraini said...

hahaha lawak la pulak...
konco2nya adalahhh....

aku budak klang said...

he he he...

AzeedA said...

Kakcik!
haisshhh bukan calang2 konconye tuuu hehee
teman tak dpt nk kabor le gi ke idoknye

Milo!
memang kreatip kan? milo ais tu kira konco2 tak?

Ain!
1st time tgk tu mmg teruje.. lain dari kedai2 lain!

ABK!
he he he jugak!

MOH KEMBARA said...

Salam Yong,

Ha ha "Beng,Beng!"
Jenuh deme pikir apa nak taruk nama biskut/kek ni!

cheqna said...

hahahahahaha
konco2 tu.....

azieazah said...

Laaaa... kat mana ni? Bandung? Medan?

AzeedA said...

W'slm Yong Halima!
itu le.. 7haghi 7malam memikiornye heheheeh

cheqna!
ganazzzz kan?

akak azie!
teman idok ke mane pon.. anak buoh bwk blk dr Bali :)

AzeedA said...

jap ade sambungan.. yg Beng-Beng tu dr Bali.. yg konco2 tu kedai makan kat rompen!

So Shy Lady said...

salam AzeedA..hwaaaaaaaaa lama btul kita tpisah, mcmn bleh tpisah ni haha..

konco2 adik bradik he..he..

AzeedA said...

w'slm SSL..
ye lah kita kan mak2 yg bizibodi.. heheheh ;)

Mrs Lya said...

banyak konconye ye?
Sila melawat dan folo blog aku ye...

http://mrslya.blogspot.com

nanti jadi www.mrslya.com tak lama lagi :)

AzeedA said...

ok tgh jnguk rmh baru ko beb.. :)

Mak Wardah said...

salam perkenalan.

Ha3, wordings kelakar.

Totie@Tomy said...

sedapnya coklat beng beng..

AzeedA said...

slm perkenalan juge mak wardah :)
itu le.. lom pernah jumpe kat mane2 lg tuuu

totie@tomy..
sedaaaaaaappppppp!!!!