Monday, December 26, 2011

Jejumpe Updet!


Penyambut di pagor ghomah :)
Waaaaaaayyyyyyyy overdue kan?
Yeah I know..
Mintak maap sori naik lori sebab mcm2 hal urusan yg perlu teman nguruskan, di opis, di rmh, di mane2 teman berade. Ni pon ngelat time OT, lepas kene tegor dek yeop Gedek! ;)
Teman sampey ke ghomah Dato' lambat. Last blogger yg berdaftar hahaa.. that's me!
Tapi dapat makan dengan cukup & tapau secukup2nye... alhamdulillah.
Terima kasih banyak Dato' & Datin kerana sudi melayan teman & anak. Juge Ayu & hubby kerana meneman teman menyembang dgn tuan & puan ghomah yg aman damai tu.
Meh layan gegambor teman yg seciput tu.. :)



masuk pagor je nampak yang ni.




Maap ye Dato', Datin & Ayunye hubby.. gambor agak misteri hehehe..


Ini keghojenye hero kenit teman.. Kakcik jgn mare yeeeeeee


Hero kenit nye tenyeh ;)
Hero kenit melayan curiosity..


Teruje menengok beca & beskal kenit :)



Koleksi klasik!


Kebanyakan perabot Dato' & Datin berasaskan kayu.. teman like sangat!



Hasil tangkapan! Yg kiri tu Yeop Gedek!nye keje, yg kanan dr Dato' kalo tak silap.
Ade satu lg drpd MamaWana.. nanti teman amik gambor & aplod ye!
Gambor cenderahati MamaWana dah ade! Nak nengok? Ni diaaaaaa.....


Terima kasih banyak ye! Ngam dgn lenganku yg gebu ini :)
Moge salam yg bersambut menjalinkan tautan ukhwah yg berkekalan, amiiinnnnnn!


8 comments:

gedek! said...

Hehe....

AKHIRNYA!

Panglima Muda said...

laaaa, padanlah tak jumpa, jumpa kakcik je ..itupun teman taklah dapat bercakap. Teman cabut cepat sebab ada keroje nak buat..sempatlah teman pegang mic....

kakcik said...

Sekughang2nya ada juga catatan tanda mike idok lupe. :)

azieazah said...

Kita jumpa sekejap, tapi pastu jumpa lagi dalam pertemuan rahsia, kan? kan? hehehehe

Dania Zaki said...

Assalamualaikum. Jemput tengok Blog Dania.

AzeedA said...

Yeop Gedek!
Yezzaaaaaa.. ;)

PM (bukan Perdana Menteri)
Idok ngape yeop, ade jodoh kite berjumpe le ye!

Kakcikku Yg Manisssssss..
Teman ni Melayu+Arab.. kurang mudah lupe.. sikit... heheheh :P

Kak Azie Yg Ramah Mesreeee...
Ye akak.. nampaknye byk lg pertemuan rahsie lps ni sbb mendapat pujian ramai!

Waalaikumussalam Dania :)
Aunty tengah jenguk rumah Dania ni!

luahfikiran said...

Salam,
Selamat Tahun Baru . Mendoakan moga kita semua sentiasa dalam perlindungan Allah

AzeedA said...

Salam tahun baru buat Dato & Datin sekeluarge :)
aminnn ya rabbal aalamiinnn!