Thursday, May 5, 2011

05052011

cantek an tarikh?
sbenornye teman idok ade mende sgt nk nulih.
saje nk ngamik tarikh ni + lame benor tak ngapdetnye.
pg td ade stori yg tak sedap nk kabor.
pehtu ya habbibi teman pulak kabor stori yg tak sedap juge.
hmmm.. tak syok pulak eh tarikh ni.
moh kite tunggu 06062011 ke 07072011 ke.. kot ade stori yg sedap nk kabor kt sni ye..
anak3 teman tgh siap2 nk tidor dh ni. sok skolah sehaghi lg pehtu cutiiiiiiiiiii... :D
teman? menonggok dpan leptop ni dlu le, catch up stori2 memember yg teman takleh nk jenguk dr opis.. giat pulak deme tu memblok, naik nyampah teman! ate mmg le dok opis kne wat keje.. tp ngadap keje pg ke ptg idok ke mendtgkan meghoyan??! deghoyan je tak dtg2..
udah2 le kaghutnye.. :P

5 comments:

a.samad jaafar said...

tengah keghoje usoh le bebelog kome..bughuk beno la mun tengok di oghang.. ce kabo kat deme pesan teman ni yak.. hihihi..

AzeedA said...

yeop samad! lame senyapnye yeop sehat ke ni?
aish idok le teman bebelog tengoh keghoje.. adekalenye ngantuk2 + keghoje tgh koghang tu yg teman nulih2 ke bace2 kt ghomah memember ke.. seling2an je yeop.. ;)

AzeedA said...

oppss.. ma'sud teman 'memblok' tu = blog2 memember kne blok, tak dpt teman nk bace2 sambey wat keghoje.. hmmm.. gitu le gayenye..

kakcik said...

Assalamu'alaikum adikku...

ceciter - apekeheinye yang tak seghonuk bebeno tu?

mala said...

sebulan lagi la nak tunggu story ... hehehe take care dear