Monday, June 4, 2012

Nam Bulan Sudah!

Alhamdulillah.. masuk 6 bulan!
Yang di dalam dok nendang, tah hape dibuatnye tu.. Gamoknye dah kenyang nasik goreng kampong ;)
Hari ni nak 'menunjok' sikit hasil tunjok ajor Kakcik Seroja ku cayang kat sini.
Ini diaaaaaa....















Terime kaseh daun keladi,
Nanti ajor le kami lagi!

10 comments:

miloais milo said...

cepatnya rasa dha masuk enam bulan
three more months to go!
moga semua baik2 belaka ye...

mala said...

kalau orang lain yg mengandung sat sajan tenogk dah nak beranak. kalau sendiri yg mengandung mak ai! mak u! lama nya rasa hahaha

AzeedA said...

Milo..
Tu la yuols.. anak-yg-bongsu-takat-ni dok sebok countdown!
Aminnn.. mekasih ye mendoakan :)

Mala..
Mak ai.. yang mengendong ni pon rasa cepat ja ni! sesekali rasa cam tak ready, camna?

ainnoraini said...

Seronokknya nk dapat bb...
Tetiba rasa mcm teringin la plk..

AzeedA said...

Ain..
Sila la berusaha.. insyaAllah!

mama miki said...

best nye... 3 moe months to go! ;)

@cu SaYaNg said...

akak ngandung ke??
iskh...camne acu boleh ketinggalan berita hepi nie??
apa2 pun tahniah ye kak
semoga dipermudahkan segala nye..amin

AzeedA said...

mama miki..
ya! counting down niiiii ;)

cik @cu sayang..
hehehee last kite sembang kat rmh Dato' tu lom tau lg dh ade isi..
TQ for the the doa.. akak doakan @cu cepat temu jodoh yg soleh, aminnnn!

kakcik said...

Teman tertinggey ketapi ni...

Perempuankah? :)

AzeedA said...

Kakcikku cayyamm.. kan teman tulih post ade telor nunnn.. ;)
nanti 10/7 intei lg kot nampak betui telor ke takde telor hehee