Thursday, February 9, 2012

KTK - Oh Bulan..



Maap ye kawan2.. banyak KTK je ni..
Suke bace.. tak berape suke menulih ;)

8 comments:

luahfikiran ... mari kita said...

Salam,
Kat mana ni ?

kakcik said...

Malam ini bulan memang kelihatan sangat cantik di dada langit. :)

AzeedA said...

W'slm Dato' :)
yg atas tu on the way keluar parking rumah..
yg bawah tu depan sekolah anak..
hanye di putrejaye :)

Kakcik..
aiisshh memalam jemaat nengok bulan di langit je ke.. hehehe ;)

miloais milo said...

tak sempat nak jengah keluar tengok bulan - bintang....

mamawana said...

Hi sweetie

Masa bulan 12-15 Rabiualawal hari tu bulan memang cantik banget.. pagi 15 Rabiulawal pun pergi opis wowww cuaca langit cerah keemasan . Hmmm...KTK tu maksud apa yer? Im sorry..

AzeedA said...

milo! hai uols.. tak sempat nk jengah ni misti busy benor dlm rmh ehhhh

hi mamawana yg sweet jugak :)
KTK tu KaTaK hehehehee.. gurau je.. KTK = Khamis Tanpa Kata ataupun bahase blognye entri mengelat sbb malas nulis panjang. cantik kan kak? sayangnye kemerepon kureng upaye.. ade lg ni nnti esok2 akan ditambah gambor ;)

Mrs Lya said...

org pegnen dah malas menulis.... asyik KTK aje ye.

AzeedA said...

hihi.. well u know me lah my luvly fren ;)