Wednesday, January 11, 2012

Hmph!!

Manusia ni kan.. jarang-jarang ade yang hidung cecah awan, ingat kat kaki yang jejak kat tanah. Tanah yang tampung semua-semua atas dunia ni. Gamaknye sedari awal dia tu di sini, keretanye dah memang sebesor lori! Tak muat nak lalu ruang yang hanya didiami sang kancil teman yang cinonet je tu. Kesian.. ruang yang tak cukup atau si dia tu kurang cerdik memandu lori bagaknye tu!

Maap ye sesi melepas geram isu setempat yang tidak perlu dipahami sangat.. :P

7 comments:

kakcik said...

Sabo... saboooo... :)

cheqna said...

banyakkan bersabar =)

miloais milo said...

emmmm.... selalu jugak jumpa makhluk yg camni...
sabar aje lah azee....

mala said...

nasib kita si kereta kecik tapi comel ;-)

AzeedA said...

kakcik!
meh la nak pelok 'arabbbbbbbbb

cheqna!
sabor le ni dik.. kalo idak udah akak kepit celah tiyak & luku2 palanye tuuuuuu

milo!
kan? lepas iols alih kete, masuk pulak kete laaaagi besor at the same space! hah lantak le kome..

mala!
kan? comel tu sgttttt la betuinye ;)

gedek! said...

carut je la....

hehe...

AzeedA said...

Yeop Gedek!
pergi neraka la deme tu kan!
:D